Monday 7 August 2017

Binary Alternativ Assaxin 8


BINARY OPTIONS SIGNALS. Welcome to Binär Options Exposed. We är utvecklare av handelssystem för binära optionsplattformar Vi tillhandahåller system som lär dig genom ljud och visuell presentation hur man gör korrekta poster i binär optionshandel Vi har system som hanterar aktier, Forex and Gold. We erbjuder också en signaltjänst som vi erbjuder gratis i 3 dagar till rättegång Signaltjänsten är baserad på vårt handelssystem FX8 och handlar bara om Forex Vi har en fantastisk strejkfrekvens som vi vill att du ska försöka först med nej fångster eller kreditkort behövs Om du är nöjd efter rättegången kan du köpa en månad av signaler eller köpa ett av våra system. Använd bara flikarna ovanför eller nedan för att navigera i listan över handelssystem som vi har. LEVA NÅGOT ATT FINNA UT Hur får man 1 månad GRATIS FOREX SIGNALS. FREE TRIAL 3DAY FX8 SIGNALS. Sänd mig de fria Live Signals. Binaryoptionsxposed Alla rättigheter reserverade 2014.Since vår release av Assaxin FX8 vi på Binary Options Xposed wer e så imponerad av vårt Forex trading system som vi bestämde oss för att engagera en fulltidshandlare Chelsea Roberts för att granska FX8, anser vi att vi för en ärlig och erfaren granskning behövde en professionell och inte någon grupp på internet som påstod att vara en systemgranskning för handlare men är bara en hemsida för att marknadsföra sina dotterbolag eller sponsorer. Vi har därför engagerat Chelsea Roberts som arbetar utanför Wall street. I början av maj 2011 lanserade vi vårt nya Forex trading system FX8. Vi fortsatte också med att lansera det nya Forex trading system på Vårt Live Signals Service Vad vi hittade under vår 6 månaders försök var att vi hade en otrolig 90 slagfrekvens för att bestämma rätt riktning för de fyra valutapararna EUR USD, AUD USD, GBP USD, EUR GBP. Due till det enorma volatila prismomentet Den valutahandeln har vi varit lite oroade över att utgivning av Live Signals kanske inte är så framgångsrikt på grund av den snabba rörelsen av valutor och den potentiella oförmågan för de handlare att ta strik e-priset som utfärdades till dem Därför tilldelade vi våra toppsignalhandlare att utfärda signaler till våra befintliga kunder som tidigare endast handlade Aktier, vad som hände därefter var en fantastisk 20 dagars raka segrar Chelsea Roberts har uppdragits av oss för att göra denna recension. Chelsea Roberts Jag började handla FX8 den 2 maj och jag var ganska glatt att se prestationen som jag fick veta att det var upp till 90 strejkfrekvens, vilket tycktes vara en omöjlig statistik att leva upp till och jag måste erkänna i början var jag skeptisk och förväntade mig att systemet skulle misslyckas. Systemet själv tycktes vara en erfaren trader som jag själv var ganska lätt och inte så djup som jag förväntade mig, men jag tittade på de fyra videon som var rakt fram och fortsatte Att ta några historiska pappersverksamheter Efter att ha gått igenom videon s och göra några historiska handlar var jag redo att ta på de fyra valutapar som Kristian Jacobs gav mig av Binär Options Xposed, f våra par som Kristian ville att jag skulle titta på var EUR USD, AUD USD, GBP USD, EUR GBP. Systemet FX8 frågar näringsidkaren att endast handla dessa valutapar på marknaden öppen för USA, Europa, HK, Australien, Kristian gör ange att den amerikanska marknaden är den mest framgångsrika på grund av den otroliga prisrörelsen som ses som den amerikanska marknaden öppnar. Därför väljer jag den amerikanska marknaden vid 09:30. I detta system frågar näringsidkaren att bara leta efter denna trend som förklaras i videon s mellan 09 30-11-11 är anledningen till att de hävdar att denna tidsperiod är lämplig för FX8 Så som jag förstår systemet förbereder jag min kartläggningsprogrammer thinkerswim och lägger till de fyra valutapar. Som 930am-approacher Jag märker att det inte finns någon trend och jag väntar på att denna 90-strängräntestrenden inträffar, klockan 9.50 men jag ser trenden och jag tillämpar handeln enligt följande CALL-AUD USD 9 50AM 1 09573, utgången enligt videon s Är till närmaste utgång som är 10 00am Till min förvåning den Första handel slutar i pengarna och jag är 1 från 1 klockan 10 05:00 ser jag ett annat par verkar representera handeln och jag tillämpar det enligt följande. CALL-EUR USD 10 05AM 1 48552, jag väntar igen för utgången och igen har vi En vinnare 2 till 2, jag väntar till 11 am men inga ytterligare trender visas Jag är klar för dag 2 för 2. Efter den första dagen är 2 för 2 måste jag erkänna att jag blev förvånad och jag förväntade mig att förlusterna snart skulle dyka upp, idag Tisdag 3 maj Jag förbereder mig igen och väntar på trenderna, jag väntar tills klockan 10 48.00 tills jag äntligen ser trenden och jag tar följande handel. CALL-EUR GBP 10 48AM 0 89914, Som jag väntar ser jag en annan handel och jag Tillämpa det som följer. CALL-AUD USD 10 50AM 1 0887, jag har nu två öppna positioner som jag väntar på 11am-utgången Till min förvåning igen båda valutapar är i pengarna och jag är nu 4 till 4 som 11 05am närmar sig jag Vet att jag inte skulle, men jag ser trenden dyka upp och bara för att begränsa min nyfikenhet, jag tillämpar en handel när jag inte skulle klockan 11 05 som följer att löpa ut vid 11 30a m. CALL-GBP USD 11 05AM 1 64916, Återigen till min förvåning det vinner Detta måste vara lycka till, jag tänker på mig själv, jag lägger inte till det här för att stämma eftersom det var efter klockan 11.00. Onsdagen den 4 maj var jag kontaktad idag av en företrädare från Binära alternativ Xposed och frågade hur jag hittade systemet, berättade jag för Alicia att jag skulle låta henne veta slutet av månaden som det var för tidigt att kommentera. När jag förberedde mig igen i morse förväntade jag mig att vissa förluster måste inträffa. Idag jag vänta tills 10 05 tills jag ser trenden utvecklas och jag tar följande handel. GBP-USD 10 05 AM 1 65593, detta alternativ löper ut klockan 10 30 och igen i pengarna är jag nu 5 till 5 och jag väntar på att se ytterligare Handel som utvecklar klockan 10 38am och jag tillämpar som följer. PUT-EUR GBP 10 38AM 0 90165, alternativet till min förvåning är i pengarna igen Det verkar för enkelt och alltför enkelt att systemet fungerar bra, men det här är Faktiska resultat som jag handlade Det finns inga ytterligare affärer för dagen och jag är 6 till 6 för de enskilda branscherna och 3 f eller 3 på vinnande dagar, vilket är hur binära optionerxponerade föredrar mig att beräkna översynen. Torsdag 5 maj Efter att ha varit 6 till 6 under de senaste 3 dagarna är jag nu verkligen upphetsad att se dagens prestanda, jag väntar till klockan 06 06 och idag tillämpar jag den första handeln PUT-GBP USD 10 06AM 1 64612, Eftersom jag väntar på utgången är det en annan lätt vinst och jag är nu 7 till 7 vid 10 30 am. Min sista handel för dagen är klockan 10 50 och med endast 10 minuter kvar verkar sätt att riskera till min smak men jag tillämpar det som jag är uppmuntrat. PUT-AUD USD 10 50AM 1 06707 kan systemet bara handla upp till 6 minuter före utgången, eftersom de flesta mäklare fryser plattformarna med 5 minuter att gå jag vänta till 11.00 och nu med det inte ens en överraskning det vinner igen 8 för 8 och 4 vinnande dagar i rad är jag klar för dagen. Fredagen den 6 maj har jag handlat och testat många system men att börja med en vinnande vecka och Med absoluta inga förluster som jag ännu inte har stött på I dag är fredag ​​och beryktad för att vara en svår handelsdag Låt oss se vad händer idag jag väntar tills jag bara passerat klockan 10 och här går min första inträde CALL-AUD USD 10 10AM 1 07548, med absolut ingen tvekan nu vinner jag och vinner bra Jag väntar till kl 11 och med inga andra trender som förekommer på någon av de andra paren jag är klar för dagen och veckan 9 för 9 och 5 för 5 på vinnande dagar 100 strejkfrekvens Jag tror nästan inte på mig själv om jag inte hade tillämpat dessa affärer myself. Monday 9 maj Efter en fantastisk första veckan som av någon s standarder verkar för bra för att vara sant och kan också vara någon form av en anomali Jag ser fram emot nästa handelsvecka. Som vanligt förbereder jag och väntar på att se om en trend framträder vid 9 30 am, som verkar vara den Trenden sen är trenderna inom 10.00 am till 10.50 am mer än den tidigare tiden jag väntar till 10.50 och där går vi trenden och jag tillämpar handeln CALL-GBP USD 10 52AM 1 62799 Med tio minuter i handeln Jag sitter och väntar, eftersom det här är det enda valutaparet som visade mig vid klockan 11 som vanligtvis det vinner och jag är 10 för 10 och 6 för 6 vinnande dagar jag är klar för dagen. Tisdag 10: e maj 10 för 10 och inte en förlust i sikte hittills måste jag säga även vid denna tidpunkt efter 6 dagars handel är jag förvånad på systemets enkelhet och den fantastiska noggrannheten antar jag att Kristian har gjort sina läxor och för den genomsnittliga personen och inte bara den genomsnittliga näringsidkaren är detta det enklaste systemet jag någonsin har handlat. Jag väntar bara strax efter kl. 00.00 och min första handel är Placed. CALL-GBP USD 10 03AM 1 63476, det löper ut klockan 10 30 och vinner väldigt lätt Jag väntar till 11 am och jag har inga ytterligare affärer att göra Tanken att det finns 4 par är bra på grund av det faktum att en trend inte alltid visas på alla dem, men det verkar som att visas på minst 1 eller 2 jag är klar för dagen. Idag är jag på den här tiden säker på att den bara fortsätter att vinna och vinna, FX8 följer bara ett system som är så Grundläggande som jag antar är vad som fungerar bäst och det har inte misslyckats än jag väntar den här tiden bara fram till 09 53 och jag tillämpar Följ handeln. CALL-EUR USD 09 53AM 1 43117 Den löper ut klockan 10 00 och det vinner igen Det här är nu 12 för 12 och 8 för 8 på vinnande dagar Jag väntar till 11 och jag är klar för dagen. Torsdag 12 maj Idag Ha en hektisk dag och jag hoppas att trenderna börjar tidigt, lycka mig, den första visas och jag tillämpar det enligt följande. CALL-AUD USD 10 02am 1 06184 Detta är en lång handel och jag väntar tills 10:30 för att den ska löpa ut, vanligtvis handlarna med 10 till 20 minuter för att gå. Det går ut och förvånar överraskning det vinner igen 13 till 13 Jag väntar till 10.50 och innan jag packar upp på morgonen väntar två trender fram och jag tillämpar dem enligt följande. GBP USD 10 50AM 1 62931 De löper ut i pengarna med 10 minuter att gå och jag är nu en fantastisk 15 till 15 segrar och 9 för 9 vinnande dagar Kommer FX8 någonsin att förlora Jag kan bara lägga mitt hus på nästa handel Skämtar bara, Men jag förväntade mig verkligen inte att jag är klar idag med en 3 till 3 performance. Friday 13 maj Idag är det fredag ​​den 13: e och allt Det måste ha redan osing handel än mindre en förlorad dag, jag förbereder och väntar och vi går handel är som följer. CALL-GBP USD 10 11AM 1 62296 Jag förväntar mig en förlust idag och det verkar så långt fram till den sista 5 minuters stapeln som går tillbaka och vinner för en fantastisk 16: e gången jag är rädd för att släppa denna rapport eftersom jag tror att folk kommer att tro att jag betalades för att göra upp det här eller jag är en affiliate eller något, men jag försäkrar dig och du kan köpa systemet och göra en historisk analys och alla mina inlägg kommer att visas som jag har avbildat dem här är jag klar för dagen och veckan, 16 för 16 och 10 för 10 vinnande dagar. Tisdag 17 maj Efter en ingen handelsdag igår fortsätter jag på tisdag, det här är min tredje vecka och jag förväntar mig egentligen inte att FX8 kommer att förlora någonsin Lol Låt oss se hur vi går som 09:30 närmar vi, tar jag första handelen tidigt idag. PUT-GBP USD 09 47am 1 62071 Denna handel löper ut klockan 10 00.00 och överraskning den vinner Igen 17 till 17 när jag väntar på nästa handel att dyka upp och det går strax över 10.00. PUT-AUD USD 10 08 1 0564 9 Jag väntar till 10 30 och vi är nu 18 till 18 Jag väntar till 11 och det finns inga ytterligare affärer för dagen, det här är inte ens överraskande för mig och jag vet bara inte hur länge den vinnande streken kommer att hålla mig framåt till imorgon. Wednesdag 18 maj Mitt sätt igenom denna vecka och jag är verkligen super imponerad av FX8 och vid denna tidpunkt om inte det förlorar varje dag fram till slutet av månaden kan jag ärligt säga att det är ett bra system som jag förbereder igen och jag väntar på min inmatning, det visas och jag tillämpar trade. CALL-EUR GBP 10 31AM 0 88108 Den här gången är min vänta tills klockan 11 är borta och forex är den mest volatila handelsplattformen som rör sig upp och ner och upp och ner tills jag ser en annan inträde strax före låsningstiden kl. 10 54. PUT-EUR USD 10 54AM 1 42503 När jag väntar på utgången, ser båda alternativen sig för att förlora tills som om Kristian Jacobs hade kallat handelsgudarna att sätta både i pengarna och ge Mig min 20: e vinst totalt och min 12: e raka vinst när det gäller dagliga vinster Inget nytt FX8 fortsätter bara att vinna jag är klar för dagen. Torsdag 19 maj Idag framträder trenden snabbt och jag gör handeln strax över 9 40. PUT-GBP USD 09 41AM 1 61749 Jag väntar på 19 minuter med absolut certifiering att det kommer att vinna och det gör Nästa handel visas inte förrän strax efter klockan 30 och jag tar det att löpa ut klockan 11.00. CALL-EUR USD 10 37AM 0 88288 Jag väntar medan du är på telefon med Alicia från binäroptionerxposed som är angelägen att veta om min recension, jag Fortfarande vid denna tidpunkt avslöjade inte så mycket som jag ville slutföra månaden och sedan meddela min recension. Dessa alternativ löper ut i pengarna, jag är nu övertygad om att Kristian Jacobs har handelsgudarna för något ingrepp, det kan verkligen inte vara möjligt Jag är nu 22 för 22 och 13 i 13 raka vinnande dagar jag är klar för dagen. Fredag ​​20 maj En annan fredag ​​och jag tror verkligen inte att något kan påverka FX8 från denna vinnande streck. Jag fick höra det här systemet var 90 så långt de är mycket fel det är en fantastisk 100 Ja 100 Vi Jag väntar igen och här kommer den första handeln. CALL-EUR USD 10 18AM 1 41702, den löper ut klockan 10 30 med en enkel vinst hela vägen och vi har vår 23: e raka seger, jag väntar till 11:00 utan några ytterligare affärer jag är glatt att rapportera en 100 strejkfrekvens efter 3 veckors handel FX8, 14 dagar utan en förlorad dag, kommer jag att rapportera igen på måndag den 23 maj. Efter en fantastisk 3 veckors raka segrar tror jag att den här förra och en halv dagen skulle visa provet Huruvida FX8 kan hålla denna konsistens, mina två första affärer ser både tidigt ut och på samma gång tillämpar jag båda på följande sätt. CALL-AUD USD 9 37AM 1 05081, jag väntar till 10 00:00 och igen utan att jag misslyckas Jag vinner på Båda traderna 24 till 24 Jag väntar ett tag längre och en annan handel visas, jag har glömt känslan av att förlora med Forex, FX8 fortsätter bara att vinna och jag ser en annan trend visas och jag tar följande handel. PUT-EUR USD 10 15AM 1 40377, detta alternativ löper ut igen i pengarna och tror nu det eller det börjar bli tråkigt som det fortsätter bara att vinna jag väntar igen till 11 och jag är klar för dag 25 för 25 och 15 för 15 vinnande dagar. Tisdag 24 maj väntar jag igen till 9 30 och jag väntar och väntar tills strax efter klockan 30 30 när jag gör den första handla enligt följande. CALL-EUR GBP 10 38AM 0 87124 Du gissade det jag vann igen, 26 för 26 och 16 vinnande dagar Jag är klar för dagen. Onsdag 25 Maj Efter att ha bara en handel igår hoppas jag att det finns mer än en idag så jag kan åtminstone ha lite mer spänning, ja, om 26 vinner rakt, är det tillräckligt för min spänning, jag har inte delat med min handelsbudget, men som jag kommer i slutet av rapporten fick jag ett handelskonto av och jag var instruerad att göra 500 positionsstorlekar Jag kommer att ge detaljerad rapport i slutet Jag tar min första handel vid strax före kl 10.00 enligt följande. USD-AUD 519 1 05045, klockan 10 00.00 vinner jag fortsätt och ser en annan trend enligt följande. CALL-EUR USD 10 17AM 1 40393, senast klockan 10 klockan 30, det vinner igen, det här kan inte hända Jag tänker på mig själv Men jag co ntinue till 10 45am när jag tillämpar en annan handel på följande sätt. PUT-AUD USD 10 45AM 1 05335, jag tänker kom en måste tappa Vid 10 48am visas en annan som följer. PUT-GBP USD 10 48AM 1 62857, utgår de båda IN PENGARNA 4 FRÅN 4 FÖR DAGEN 30 FRÅN 30 Ska jag verkligen skriva det här bra, jag är klar 30 i 30 och 17 vinnardagar. Torsdag 26 maj kan jag verkligen inte säga mycket mer om FX8, så jag kommer bara att ge dig dagens resultat Första och enda handel är som följer. CALL-EUR USD 10 23AM 1 41276, det vinner vid 10 30am 31 för 31 och 18 vinnardagar Klar för dagen. Fridag 27 maj är jag nu super imponerad av FX8 och jag kommer att ge Det är en glödande granskning oavsett vad som händer under de närmaste dagarna handel, dagens handel skedde exakt på 09 30 som följer. CALL-EUR GBP 9 30AM 0 86719, som jag väntar på 10 00am löper ut märker jag en annan handel och jag tar Som följer. PUT-AUD USD 9 50AM 1 06889, jag väntar på de sista 10 minuterna och jag märker att den andra handeln har stängt i pengarna, men vänta firarna t trade lost Vad vänta inte möjligt Ja det förlorade Jag var chockad efter 4 veckors handel Detta system har en förlust Vi förlorade, jag var så glad att jag hade vunnit lotteriet, jag kunde bara inte rapportera ett system som inte kan förlora, ingen Kommer tro på mig Efter att ha kommit överens med förlusten fortsatte jag att handla och jag hade en slutlig handel. CALL-EUR GBP 10 45AM 0 86526, jag tänkte just nu kanske systemet börjar förlora nu, men som om förlusten var bara en mindre justering FX8 stängde in på en annan vinnande dag och har nu en rekord på 33 segrar från 34 försök och fantastiska 19 dagars vinnande rekord. Kom ihåg att vi vann 2 från 3 idag, därför var det fortfarande en vinnande dag. Måndagen den 30 maj Dagen för min granskning och jag är redo att gå, visas båda bransch före 10 00:00-märket enligt följande. PUT-EUR USD 9 50AM 1 42859, de hamnar både i pengarna och efter jag väntar tills 11:00 finns det inga ytterligare affärer Vi Är nu 35 vinner från 36 och 20 dagar utan en förlorad dag. Tisdag 31 maj Detta är min sista dag i reviden w och här är resultaten som följer, alla uppträdde kl 9 52. Detta försvinner min granskning av handelssystemet kallat FX8 som producerades av Kristian Jacobs från Binär Options Xposed. Jag handlade de 4 valutapar som instruerade EUR USD , AUD USD, GBP USD, EUR, GBP. Jag använde Thinkorswim-kartläggningsprogrammet enligt instruktionerna och använde 5 minuters ljusstake för att komma åt mina ingångspunkter som anges i 4 ljud - och visuella presentationsvideor. Jag handlade endast mellan 09 30-11-11 US est marknaden öppen. Jag handlade vad jag såg som representerade trendmönstret som förklarades i ljud och visuell presentation. Jag fick en 10.000 budget och instruerat att göra 500 per handel på binär options trading plattformar. Jag handlade i 21 dagar i maj 2011. Jag hade 38 vinnande affärer från 39 försök. Jag hade en fantastisk 21 raka vinnande dagar. Detta system förvånade mig på enkelheten och lättheten att du kan handla och jag skulle utan tvekan rekommendera FX8 för nybörjare till Pro , Jag vet den binära alternativen Xposed erbjuder en signaltjänst med den här produkten, hur som helst jag var 97 exakt med per bransch och 100 exakt med vinnande dagar. Jag är inte anställd eller arbetar på något sätt med Binaryoptionsxposed och jag har självständigt granskat FX8 till det bästa av min handelsförmåga. För ytterligare information kan du kontakta mig via e-post. BINAGRA OPTIONS SIGNALS. BINARY OPTIONS EXPOSED - TRADING SYSTEMS. ASSAXIN FX 8 90 Winning Days. ASSAXIN FX8 är ett binärt optionssystem för handel av de stora världsvalutorna på binären optionsplattformar EUR USD, GBP USD, AUD USD EUR GBP, USD JPY, EUR JPY. Vi kommer att lära dig genom ljud och visuell presentation hur man använder och tillämpar ASSAXIN FX8.FX8 handlas i en timme och 30 minuter på alla fyra öppna marknader Dra nytta av världens största marknader USA, Europa, Asien och Australien. Kom ihåg att du kommer att känna till signalerna, de kommer inte att ges till dig, du måste studera systemet genom vår audio - och visuella presentation, sedan du har studerat systemet du kommer att utföra handlar precis som har lärt dig. Vi kommer att förklara för dig viktiga Money Management Techniques. ASSAXIN FX8 handlas på de fyra öppna marknaderna USA, Europa, Asien och du måste vara förberedd inte bara för att lära dig systemet, Men att tillämpa samma utförande dagligen och behandla det som ett företag. FX8 handlas i en timme och 30 minuter på alla fyra öppna marknaderna. ASSAXIN 8 Assaxin 8 Binära alternativ Xposed System. Binär Options Trading System Ingen teknisk eller grundläggande analys krävs, Lär dig formeln för framgång. Det här binära alternativhandelssystemet kräver bara en enstaka handel vid en viss tid, vilket kräver att du inte gör mer. Det har testats på många populära lager med faktiska resultat, inte systemgenererade eller återspårade systemresultat. Vi fokuserar på 5 populära lager google, apple, nike, exxon, microsoft. Den fantastiska saken är att du handlar det en gång om dagen mellan 09 30:00 till 11 00 AM är USA-tid. Du vill kräva grundläggande kartläggningsprogram som kan laddas ner till fre e Vi kommer att ge råd i den audio och visuella presentation som kartlägger programvara vi använder och rekommenderar. ASSAXIN 888 DEN ULTIMATE BINARY OPTIONS TRADING SYSTEM. What är ASSAXIN 888.ASSAXIN 888 är ett binärt options trading system. We kommer att lära dig genom audio och visuell presentation hur man använder och tillämpar ASSAXIN 888. Vi lär dig hur du justerar din psykologi och handlar med självförtroende, så att du kan utföra affärer direkt när signalerna visas. Kom ihåg att du kommer att känna signalerna, de kommer inte att ges till dig, du måste studera systemet genom vår audio - och visuella presentation, sedan efter att du har studerat systemet, kommer du att utföra handlar precis som det har lärt dig. Vi kommer att förklara för dig viktiga Money Management Techniques. Du måste också tillämpa dig själv, den här produkten i motsats till ASSAXIN 8 Enbart handel handlas endast via dagen, därför måste du vara beredd att inte bara lära sig systemet, utan att tillämpa samma utförande dagligen och behandla det som du skulle göra något. Binära alternativ är inte som Roulette De är baserade på aktiemarknaden och det finns en grund för deras existens. Om du tycker att det här är en spelteknik, så är det inte för dig. Vi vill att folk är intresserade av att handla på en lättanvänd plattform med ett ordentligt system på plats. Sänd mig de fria Live Signals.

No comments:

Post a Comment